Jak postupovat v případě reklamace zboží zakoupeného u nás?

Velice si vážíme toho, že jste zboží zakoupili právě u nás. Produkty pro Vás připravujeme s tou největší možnou pečlivostí a kvalita odvedené práce a spokojený zákazník jsou naší hlavní prioritou při naší každodenní činnosti.

Protože však "čert nikdy nespí" a chybička se může čas od času vloudit, připravili jsme pro Vás stručný návod, jak postupovat rozhodnete-li se zakoupené zboží reklamovat.

Proces reklamace můžete zahájit telefonicky nebo e-mailem. Upřednostňujeme však komunikaci e-mailovou, a to z důvodu lepší průkaznosti při pozdějším dohledávání informací či případných nesrovnalostí v průběhu reklamačního procesu.

Nejjednodušší způsob jak zahájit reklamační proces, je pomocí reklamačního formuláře, který jsme pro Vás připravili v sekci: "Ke stažení", abychom Vám zjednodušili tuto nelehkou situaci.

Vyplněný reklamační formulář zašlete spolu s kopií (pdf) faktury na e-mailovou adresu reklamace@pocitace24.cz.

Z reklamačního oddělení obdržíte obvykle do 24 hodin e-mail s RMA kódem přiděleným Vaší reklamační zakázce a s dalšími pokyny ohledně zabalení a odeslání zásilky. (umožní nám to snadnější identifikaci a průběh reklamačního procesu)

Reklamované zboží spolu s výše uvedenými dokumenty a RMA kódem můžete donést osobně na naší prodejnu v Praze nebo můžete zboží zaslat přepravní službou.

Pro zaslání zboží doporučujeme využít služeb portálu Zaslat.cz nebo služeb PPL. Při balení zásilky vždy postupujte dle pokynů přepravce. Předejte tak poškození zásilky při přepravě k reklamaci. Doporučujeme zásilku připojistit.

Nezapomeňte balík viditelně označit kódem RMA, výrazně tak usnadníte dohledání / zatřídění zásilky.

Další informace a podrobnosti najdete v našem Reklamačním řádu a Obchodních podmínkách, které jsou v souladu s novým Občanským zákoníkem.

Všeobecné obchodní podmínky

Reklamační řád

Často kladené otázky našich zákazníků ...

Přestal mi fungovat notebook / počítač, co mám dělat?

Neprodleně oznámit závadu zařízení dle výše uvedeného postupu a zahájit reklamační proces.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Jste spotřebitel nebo firma? U nás je to jedno. V obou případech se snažíme reklamaci vyřešit v co nejkratším termínu ke vzájemné spokojenosti obou stran - to je priorita. Nejdéle však máme pro vyřízení reklamace 30 dní.

Mohu nějak zkrátit dobu reklamačního procesu?

Ano, můžete. Pokud dodáte spolu se zbožím veškerou námi požadovanou dokumentaci a podrobný popis závady, výrazně nám tím usnadníte práci a celý proces reklamace tak proběhne rychleji.

Co potřebuji pro zahájení reklamace?

Pro urychlení celého procesu reklamace doporučujeme spolu se zbožím zaslat reklamační formulář s popisem závady a kopii nákupního dokladu (faktury).

Současně doporučujeme spolu se zbožím zaslat i příslušenství v závislosti na charakteru závady zařízení.

Např. když notebook nenabíjí, pošlete na reklamaci notebook s nabíječkou vč. přívodního kabelu do zásuvky a baterku.

Pokud si nejste jistí co všechno poslat, neváhejte nás před odesláním reklamace kontaktovat, rádi Vám poradíme.

Mám v notebooku / počítači uložená osobní data. Přijdu o ně při reklamaci?

Ano, o data s největší pravděpodobností přijdete. V rámci vyloučení softwarové závady totiž dochází k továrnímu obnovení operačního systému a nastavení počítače, což má za následek ztrátu dat uložených na systémovém pevném disku.

Doporučujeme proto provádět pravidelnou zálohu dat nebo před odesláním zboží na reklamaci data zálohovat na externí úložiště (ext. pevný disk, flash disk, apod.), pokud je to ještě možné.