Velice si vážíme toho, že jste zboží zakoupili právě u nás. Produkty pro Vás připravujeme s tou největší možnou pečlivostí a kvalita odvedené práce a spokojený zákazník jsou naší hlavní prioritou při naší každodenní činnosti.
Protože však "čert nikdy nespí" a chybička se může čas od času vloudit, připravili jsme pro Vás stručný návod, jak postupovat rozhodnete-li se zakoupené zboží reklamovat.
Proces reklamace můžete zahájit telefonicky nebo e-mailem. Upřednostňujeme však komunikaci e-mailovou, a to z důvodu lepší průkaznosti při pozdějším dohledávání informací či případných nesrovnalostí v průběhu reklamačního procesu.
Nejjednodušší způsob jak zahájit reklamační proces, je pomocí reklamačního formuláře, který jsme pro Vás připravili v sekci: "Ke stažení", abychom Vám zjednodušili tuto nelehkou situaci.
Vyplněný reklamační formulář zašlete spolu s kopií (pdf) faktury na e-mailovou adresu reklamace@pocitace24.cz.
Z reklamačního oddělení obdržíte obvykle do 24 hodin e-mail s RMA kódem přiděleným Vaší reklamační zakázce a s dalšími pokyny ohledně zabalení a odeslání zásilky. (umožní nám to snadnější identifikaci a průběh reklamačního procesu)
Reklamované zboží spolu s výše uvedenými dokumenty a RMA kódem můžete donést osobně na naší prodejnu v Praze nebo můžete zboží zaslat přepravní službou.
Pro zaslání zboží doporučujeme využít služeb portálu Zaslat.cz nebo služeb PPL. Při balení zásilky vždy postupujte dle pokynů přepravce. Předejte tak poškození zásilky při přepravě k reklamaci. Doporučujeme zásilku připojistit.
Nezapomeňte balík viditelně označit kódem RMA, výrazně tak usnadníte dohledání / zatřídění zásilky.
Další informace a podrobnosti najdete v našem Reklamačním řádu a Obchodních podmínkách, které jsou v souladu s novým Občanským zákoníkem.
![]() |
|
Často kladené otázky našich zákazníků ...
|